tirsdag, april 07, 2020

Endelig!



Jeg trodde aldri jeg skulle komme til å rope 'halleluja' for å få time hos tannlegen, men i dag ble det slik! Som flere av dere vet, og har stått sammen med oss i bønn for, så måtte jeg til tannlegen før jeg kunne få min hjerteoperasjon. Det skyldes en betennelse i en tann. På grunn av koronasituasjonen var det ikke så lett å få dette til. Jeg må nemlig til en spesialtannlege, som har smittvernutstyr så jeg ikke blir smittet.
Tirsdag over påske skjer det hos en spesialist i Oslo.
I dag har jeg også begynt med nye blodtrykksmedisiner, etter en lang tid med svært høyt blodtrykk. Det er særlig plagsomt på nettene, og de siste nettene har vært svært tøffe. Nå ber jeg om at de nye medisinene skal hjelpe.
Dette betyr også at hjerteoperasjonen nærmer seg. Det har jeg et veldig ambivalent forhold til, for å være helt ærlig.

Ingen kommentarer: