torsdag, mai 10, 2007

En hilsen fra Danmark

Her kommer en liten hilsen til bloggens lesere fra Danmark. Onsdag og torsdag har jeg undervist ved den internasjonale høgskolen til Apostolisk Kirke i Kolding. Jeg er invitert hit sammen med John og Christine Larkin fra England. Vi traff dette ekteparet på Shetland, i forbindelse med den transatlantiske bønnekonferansen som ble arrangert der for tre år siden. Christine har undervist her i Kolding om den profetiske tjenesten, mens jeg underviser bønn og det personlige bønneliv. Det har vært gode tilbakemeldinger på undervisningen, og vi ser mange mennesker berørt av Guds hellige Ånd. Jeg skal undervise igjen fredag ettermiddag og kveld. Vi ser for oss et tettere samarbeide etter dette seminaret her, og tenker oss muligheten for å etablere et norsk kontor for Christine og John. Blant annet vil samarbeidet gå ut på møter og seminarer i Russland, Romania og muligens Serbia, med siden av Norge. Her i Kolding har jeg truffet en afrikansk pastor som er pastor for en menighet i London, og han har invitert meg til å komme dit, for å tale i hans menighet. Vi får se hva dette fører hen. I utgangspunktet er jeg ikke så veldig glad i å reise. Liker meg best hjemme. Men når Herren kaller er det annerledes. Det viktigste for meg er å følge Herrens ledelse. Derfor ber jeg om forbønn. Og spesielt ber jeg om forbønn for hjemreisen på lørdag ettermiddag. Da skal jeg fly fra København til Gardermoen. Å være i fly med min hjertelidelse, er en stor påkjenning. Vil du være med å be om at hjemreisen skal gå greit? Jeg vet ikke om det blir mulighet til å skrive noe mer før på søndag, men se gjerne innom bloggen. Det kan være at jeg har fått låne en pc her igjen. Gud velsigne deg i mellomtiden.

5 kommentarer:

Christianculture sa...

Du skal være i mine bønner Bjørn Olav. Må Herren velsigne deg, bruke deg og bevare deg.

Anonym sa...

Vi er med i bønn for deg. Gud Velsigne deg.

Anonym sa...

Fint å høre fra Danmark. Du er i våre bønner også for hjemreisen.

Runhometorun sa...

jeg ber for deg

Bjørn Olav sa...

Takk for all forbønn. Det er godt å ha venner som ber. Jeg er litt shaky etter en lang hjemreise, og med et hjerte som ikke helt vil det samme som resten av kroppen.