mandag, mai 25, 2009

Bønnesvaret har kommet! Kanoen er på plass!

Fredag 15. mai skrev jeg om drømmen om en kano. Kanoen ønsket jeg å ha liggende ved bønnekoia, slik at den kan brukes av meg selv og de som vil tilbringe en dag eller dager her inne i stillhet. Jeg har bedt om en kano en tid nå. Klokka 23.44 i går kom bønnesvaret! En gang etter 8. juni er den på plass. Jeg synes det er så spennende med å be, fordi Gud har slik sans for detaljer. Da jeg ikke klarte å komme meg inn til koia i vinter på ski, på grunn av hjerteproblemene, ba jeg om et par truger. Det gikk bare noen få dager, så kom det en mann på døra med, ja nettopp, et par truger. Nå er kanoen på plass. Foreløpig har jeg ikke flere bønnebehov hva koia angår. Det måtte være rød beis, hvit maling og sparkel til vinduene, og lecablokker til å få den stødigere med. Kanskje det er neste bønneemne. Og aller mest, ønsker jeg meg en koie til, slik at plassen kunne bli litt større. Koia er på bare 7,5 kvadratmeter, så det er ikke akkurat store plassen. Med utvidet plass vil det være mulig å bo her noen dager i strekk. Men all ære til Jesus for bønnesvaret!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HALLELUJA, GUD ER GOD!

Anonym sa...

Halleluja!
Gratulerer!

Stener

Karin sa...

Ja Amen!Prisat vare Herren!
Han vet vad vi behöver,och Han gläder sig över dina bönestunder med Honom i bönekojan BjornOlav!
Camina con Dios!
Karin