fredag, april 27, 2012

Hjemme fra sykehuset noen dager

I dag ble jeg utskrevet fra sykehuset, men onsdag 2. mai legges jeg inn igjen på hjerteklinikken på Feiring til nytt operativt inngrep. Det er den foreløpige konklusjonen fra lokalsykehuset her hvor jeg bor. Hva som skjer videre vet jeg ikke. Takk for all forbønn, og takk til alle dere som fortsetter å be.

Jeg var så heldig at jeg fikk enerom denne gangen. Det er godt når man er syk. For meg var det et stort bønnesvar.

Ved daggry begynte fuglene å synge utenfor rommet mitt. Det var en sterk opplevelse. Når man går igjennom det jeg når står midt oppe i blir man så takknemlig for livet. Det er da slett ingen selvfølge. Og det som virkelig betyr noe er alle de små 'selvfølgelighetene'.

Igjen - takk for omsorg og forbønn. Det verdsettes høyt av meg - og av familien.

1 kommentar:

bjørn sa...

Uansett så har jesus kristus deg i sine trygge hender, er med å ber for deg kjære broder..Du skal få se mange fler morgener med fuglesang :) God bedring!