mandag, november 02, 2009

En søndag viet Guds ords forkynnelse


Gårdagen ble en travel dag, men du verden hvor priviligert man er når man kan forkynne Guds ord, og for mottagelige lyttere. May Sissel og jeg dro hjemmefra klokka 0900 søndag morgen, og var først hjemme igjen klokken halv ett natt til mandag. Første stoppested var Pinsekirken på Kolbotn. Dette er en menighet jeg har lært å sette stor pris på, og det var godt å se vennene igjen. Etter gudstjenesten her satte vi kursen for Lommedalen, hvor vi besøkte pastorfamilien for International Baptist Church, familien Burns. Vi nøt fellesskapet med våre gode venner, spiste en god middag sammen, før vi måtte gjøre oppbrudd for å reise til Slemmestad, hvor jeg preket i Sannhetens Ord Bibelsenter. Det er fjerde gangen jeg preker i den sammenhengen. Her trives vi veldig godt. Dette er en menighet som setter Guds ord i sentrum, og hvor vi opplever en hengivenhet til Jesus og tilbedelsen av Ham, som er sjelden vare. Både i Pinsekirken på Kolbotn og på Sannhetens Ord var det åpent og godt å preke.

Nå er klokken blitt 01.00 om natten, og jeg kjenner et stort behov for å finne puta. Nye bloggartikler vil publiseres i løpet av morgendagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ikke om du har denne bloggen: davidwilkersontoday.blogspot.com
Tenkte den dunne vært interessant for deg.

Mvh.: Birgir

Bjørn Olav sa...

Takk Birgir, jeg kjente ikke til denne. Ha en velsignet dag!