mandag, november 02, 2009

Guds ord er grunnvollen for Færøyene i all evighet

I dag ble jeg så velsignet av en setning som jeg fant på Facebook siden til en god venn av meg. Hør bare:

Guds ord er grundvøllur føroyinga i allar ævir!

Til det sier jeg et høyt halleluja og amen! Jeg ble så velsignet av innholdet i setningen, og så synes jeg det språket på Færøyene er så vakkert.

Jeg takker Gud for den nåde Han har vist Færøyene, og for den gudfryktighet som fortsatt finnes på øya. Gud har store planer der og min bønn er at Gud skal utøse sin Ånd over færøyingene og la dem få se vekkelse. Måtte dette utsagnet bli sant for mange mennesker der: Guds ord er grunnvollen for Færøyene i all evighet!

Og måtte det også bli sant for oss. I Norge er sterke krefter i ferd med å ødelegge vår tusenårige kristenarv. Måtte det aldri skje med Færøyene.

Måtte Herren rikelig velsigne alle mine venner på Færøyene som leser bloggen, og til Birgir og hans familie som lever her i Norge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som kvart færøying må jeg istemme dette! Måtte Herren velsigne mine slektninger og det spesielle samfunnet der ute.
Tove O