lørdag, oktober 14, 2017

Beklager - en liten orientering

Observante lesere av bloggen og Facebook har nok oppdaget at det er en del skrivefeil i det jeg skriver for tiden, i tillegg til ekstra ord som dukker opp helt malplassert. Det beklager jeg. Det er en av sideeffektene ved Parkinsons. Å skrive er blitt en større utfordring enn før, særlig på dårlige dager. Jeg håper dere har overbærenhet med meg. Så lenge jeg klarer vil jeg fortsette å skrive, men det er nok slutt på håndskrevne prekener og notater. Forstår ikke lenger hva jeg skriver når jeg skriver for hånd.

Flere som har sendt meg sms har ikke fått svar. Å skrive en tekst på mobil tar veldig lang tid. Dessuten kommer jeg borti send-tasten før jeg skal, så det blir mye rot. Venter du på svar på sms må du nok være veldig tålmodig. Du må gjerne fortsette å skrive til meg på sms - det er veldig hyggelig, men jeg svarer på de gode dagene.

Jeg har en del dårlige dager nå. Takk til alle dere som husker meg i bønn. Neste helg skal May Sissel og jeg til Bergen, hvor jeg skal ha seminar i Bergen baptistkirke, gudstjeneste samme sted. Søndag ettermiddag skal jeg også tale i en husmenighet, og mandag skal jeg undervise på Veien Bibelskole. Til det trenger jeg masse krefter. Min erfaring er at Herren gir de kreftene jeg trenger for dagen i dag - ikke for flere dager. Om jeg ikke var avhengig av Herren før, så er jeg virkelig blitt det nå.

Ingen kommentarer: