onsdag, juni 13, 2018

Be for distribusjonen av Det nye testamente under FIFA World Cup i Russland

Nå begynner det å nærme seg! FIFA World Cup i Russland. Datoen er 14. juni. Men det er ikke bare fotball det handler om. Lederen for Mission Eurasia, baptisten Sergeij Rakhuba, og hans team, satser på å nå 600.000 russere med evangeliet de dagene verdenscupen i fotball pågår. Det skjer gjennom å gi bort Det nye testamente til alle som vil ta imot:

"Jeg vil aldri glemme første gangen jeg holdt en Bibel i mine hender," forteller Sergeij Rakhuba."Som en ung troende i Sovjetunionen var Guds ord forbudt. Derfor er jeg så takknemlig for at kristne fra Vest smuglet inn Bibler på russisk. Bibelen forandret livet mitt i det jeg leste Bibelen og på den måten kom nær Gud. Jeg begynte å dele det jeg hadde lest med andre, og slik også Guds ord betydning for dem," legger Rakhuba til.

Nå ber han om forbønn for at denne aksjonen med å dele ut Det nye testamente skal lykkes, og at de som tar imot dem skal åpne dem å lese!

Ingen kommentarer: