torsdag, september 03, 2009

Spennende høst med møter og seminarer


Høstsemesteret blir et spennende semester for mitt vedkommende.

16. september skal jeg ha noen undervisningstimer om menighetens bønneliv med praksiselevene ved Frikirkens teologiske seminar. Jeg kommer også til å samtale med dem om det personlige bønnelivet, og om Jesusbønnen.

21.-22. september samles Nasjonalt bønneråd i Levanger. Vi skal samtale om ulike strategier for bønnesatsninger fremover, og særlig for janaur 2010 som er avsatt til nasjonal fastemåned.

Lørdag 17. oktober skal jeg undervise på et dagsseminar i Storsalen i Oslo (bildet) om Jesusbønnen. I tillegg skal flere andre delta med ulike teamer under fellesnevneren: "Salig er tørsten."

1. november taler jeg på et møte i Sannhetens Ord i Slemmestad, og søndag den 22 samme måned i Sula Frikirke.

I tillegg til dette taler jeg ved gudstjenester i noen pinse- og baptistmenigheter, i Misjonssambandet og Den evangelisk lutherske frikirke.

Jeg er takknemlig for alle som vil be for meg. I ledige stunder arbeider jeg på et nytt bokmanus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er interessant å se den store spennvidden du har. Skulle ønske det ble arrangert en retrat snart igjen.

Karin sa...

Det var verkligen en fullspikad höst för dej BjornOlav!Jag ska be att Herren verkligen ger dej styrka till detta!
Nu börjar jag förstå,varför Herren vill att du ska få vara i stillhet
och förberedelse inför allt detta!
Gud Välsigne dej!
Karin