fredag, januar 20, 2017

En liten statusrapport

Her kommer en liten statusrapport fra bønneuken i Askim. Det er gode møter. Ganske mye folk, særlig på kveldene. i går ble møtene holdt i Misjonskirken, første kveld i pinsemenigheten Filadelfias lokaler. I dag skal vi være hos Frelsesarmeen og Normisjon. Merker meg et godt vennskap og forhold menighetene imellom. God bønneatmosfære og mye latter.
Første kveld talte jeg om den personlige relasjonen til Jesus, i går kveld talte jeg om vårt åndelige liv etter fylte 50 år. I dag skal jeg dele noe på samlingen på formiddagen, mens en av ungdomspastorene tar på kvelden. Lørdag blir det to møter hvor jeg taler, og søndag avsluttes det hele med en økumenisk gudstjeneste i Askim kirke.
Så gleder jeg meg veldig til å se igjen min elskede skatt, May Sissel og Poirot. Det hører med til sjeldenhetene at vi er borte fra hverandre så mange dager, Savner dem.

Ingen kommentarer: