søndag, desember 27, 2015

Når Den Hellige Ånd minner barn om å be

Jeg er så velsignet! I dag fikk May Sissel en tekstmelding fra en god venn av oss som kunne fortelle at hennes barnebarn var blitt minnet om å be for meg! Når Den Hellige Ånd begynner å minne barn om å be for meg, da blir livet spennende og velsignet! Kjenner meg så berørt og takknemlig. Tårene kommer av bare glede. Nå er jeg veldig spent på bønnesvar!
'Av småbarns og spedbarns munn har du reist et vern for dine motstanderes skyld, for å stoppe munnen på fienden og den hevngjerrige'. (Salme 8,2)

Om jeg blir beveget av barn som ber, hva da med Gud? Jeg tror Han fryder seg, og jeg tror Han er rask med å svare!

Rett over nyttår blir det nye undersøkelser av lunger og hjerte. Så langt har jeg fått beskjed om at det ikke er mer å gjøre for meg, og at jeg må leve med smerter resten av livet.
Men du vet, når barn blir minnet om å be.... Da er det håp

Ingen kommentarer: