onsdag, oktober 19, 2022

I djup takknemlighet til Gud og mennesker - nye seminartilbud


Jeg kjenner på en djup takknemlighet, både til Gud og til mennesker, for at jeg til tross for smerter, fysisk begrensning og ustøhet har vært i stand til å gjennomføre de taleoppdragene jeg har hatt så langt i høst. Jeg har talt i gudstjenester i Toten frikirke to ganger, en gang i Gardermoen kristne fellesskap, en gang i Sannhetens Ord Bibelsenter, i Hamarkirken og nå gjenstår tre gudstjenester i Brumunddal baptistkirke og to møter i Normisjon i henholdsvis Lillehammer og Gjøvik.

Med Parkinson og andre store helseutfordringer er dette ingen selvfølge. Stor takk til alle disse menighetene som våger å ha en skjelvende predikant i rullestol på besøk. Gjennom dertte har jeg fått erfare sannheten i ordene fra 2.Kor 12,9: "Men han sa til meg: Min nåde er nok for deg, for min kraft fullendes i skrøpelighet..."

Nå er jeg spent på om noen vil ha besøk av meg i vårsemesteret 2023? Jeg har fortsatt seminarer om ulike tema, og taler i gudstjenester og møter i alle kirkelige sammenhenger.

Nytt seminaartilbud i 2023: 

                                                                                                                                                                     1. Et liv i bønnens gode rytme - om tidebønnene og Jesusbønnen

2. Et liv i etterfølgelse - om radikalt Jesusliv i lys av Bergprekenen 

Ingen kommentarer: