torsdag, juli 23, 2009

En orientering til bloggens lesere



I perioder fremover vil jeg oppholde meg mye i bønnekoia Mamre. Det betyr at det kan bli vanskelig å komme i kontakt med meg. Det er begrenset hvor mye jeg får mulighet til å besvare eposter eller telefoner. I perioder kan det også innebære at bloggen ikke blir like regelmessig oppdatert. Det har sammenheng med at det ikke er strøm i koia, og jeg må blogge via mobiltelefon. Men følg med, bloggen vil oppdates så ofte det gis mulighet. Jeg har også en annen mulighet, da en venn av meg kan få lagt ut bloggpostene for meg. Så bloggingen opprettholdes. Eventuelle besøk hos meg i koia, ber jeg om at det avtales om på forhånd. Jeg vil være tilbake i huset vårt innimellom, og vil da sjekke epost og lese brev. Det er folk hjemme, så de vil også kunne besvare eventuelle spørsmål. Det er litt usikkert ennå når jeg reiser til koia for å oppholde meg der, men jeg regner med at det blir til at jeg gjør det når skolen starter opp igjen.

En har sagt at "bønn er en relasjon med Han som elsker oss, karakterisert av å vente på Ham og llytte til Ham."

Det tar jeg med meg inn i stillheten i Mamre.

Jeg verdsetter din forbønn.

1 kommentar:

Karin sa...

Härligt BjornOlav!
I böönekojan i ensamhet med Herren!
Ska komma ihåg dej i bön!
Tänk på i dina bönestunder där i Mamre även på Marcos!
Guds Välsignelse!
Karin