fredag, juli 10, 2009

Når alt er sagt og gjort

Et fall i går som påførte meg et mulig ribbensbrist gjør at dagen i dag er blitt litt mer utfordrende og komplisert enn vanlig. Klarer muligens ikke å få utrettet så mye i dag, men la meg dele denne nydelige sangen av Robin Mark med deg. Jeg tenker mye på dette for tiden: Når alt her nede er over, ja da har vi det beste igjen: Himmelen og Jesus. Det er hva denne sangen handler om. Vi trenger virkelig i større himmellengsel. Selv om det er fantastisk her nede, så venter det oss noe herlig i himmelen. På formiddagen i dag skal vi stikke innom Sommerfesten til Baptistene på Lillehammer. Regner med at vi treffer en del kjente der. Det skal bli hyggelig.

6 kommentarer:

Karin sa...

Guds Frid BjornOlav och MaySissel!
Må Herren Jesus vara med er idag
när ni ska till Lillehammer!
Tack BjornOlav för alla underbara lovsånger som du skickat!Jag fröjdar mej i dem!
Gloria de Dios Y Gloria de Cordero de Dios Y El Espirito Santo!Amen!
(Ära till Gud Ära till Guds Lamm,och till Den Helige Ande!Amen)
Saludos de tu Familia!
(Hälsningar till din fam.)
Karin

Anonym sa...

Ribbeinsbrist et ikke godt, - ønsker deg god bedring!
Tove O

Anonym sa...

Nyderlig sang Bjørn Olav.Ønsker deg god bedring og Guds rike velsignelse

Jone

Anonym sa...

Ja, Bjørn Olav, da er vi to som går med ribbensbrudd. Legen sa til meg at det blir verre etter en uke!!
Trøsten er at det går over. Nå kan jeg iallefall trekke pustn dypt og fritt.
Bruk dagene til å stoppe opp, kanskje det er noe du skal få vite.
" I stlllhet og tillit skal din styrke være"

Hilsen karin.

leins sa...

Himmelsk musikk og nydelige bilder.

Hilser deg fra en broder, som for en tid tilbake var i store vanskeligheter. Han sa:

Uansett hvor ille en har det, har en det beste igjen. - Som Guds folk er det en stor sannhet.

Anonym sa...

Noen av dere skal ikke smake døden før himmelriket kommer.
Se det er alt i blomstring for øyet som ser.
Dere som er av riket skal vise menneskene at dere kommer fra meg.
Vær ikke som tiggeren som sitter ved porten men ser ikke skatten som han sitter på som kommer frem når han graver litt i sanden som dekker den.
Det er en oase inne i deg når du i tørsten etter vandring i egoets ørken bøyer deg å roper på vann.
Det levende vannet som flommer fra ditt indre slukker ikke bare din tørst men viser veien til meg som venter på alle som tørster etter indre liv som er evig.
Vil du falle til bakken så får du din bønn oppfylt mitt barn for jeg hører alle dine bønner.
Det indre mennesket som er sjelen som er i kontakt med min ånd bøyer seg for meg da fryder himmelen seg