fredag, juli 17, 2009

Gud reiser opp forbedere over hele verden

Se denne fantastiske videoen på det Gud holder på å gjøre over hele verden! Gud reiser opp vektere som ber 24 timer syv dager i uken. Få et innblikk i det som skjer i den internasjonale bønnebevegelsen. Du vil bli forundret over hvordan Gud overalt på jorda vekker og kaller mennesker til å be for nabolag, byene, landet, nasjoner, kontinenter og verden. Det skjer i Norge, i Norden, i Europa, Asia, Afrika, Amerika, på de mest fjerntliggende strøk av verden. Mens du leser dette og ser denne videoen er tusenvis av mennesker på sine knær i bønn. Bli en del av det! Kaller Gud deg til forbønn?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guds fred!Det var så godt å bli påmint om at Gud Selv reiser opp forbedere for Sitt Rike,over hele verden!:-)

Er selv i en bønnetjeneste hver eneste dag,da jeg kjenner meg kalt til å faste og be tre døgn i uka...det er spennede,givende og hardt arbeid!

Det er ikke alltid jeg vet på forhånd hva jeg skal faste og be over,men Den Hellige Ånd viser meg det alltid i tide...

En god hjelp i bønnetjenesten,er å dele bønneemnene med mange andre,ved f.eks.å legge de inn på "www.forbeder.net",eller "www.mjl.no".Der kan en også være anonym hvis en ønsker det...

Så stå på å be til Far,i Jesu Kristi Navn!Hilser med Salme 109;4b.

Anonym sa...

Denne videon var veldig inspirerende! Vi må be om at denne bønnevekkelsen også når vårt land!
rus