torsdag, juli 03, 2014

Bønneseminar på baptistenes sommerfest fredag

Etter gudstjenesten i Kristi himmelfartskapellet setter vi kursen mot Stavern (bildet), og baptistenes sommerfest.

Fredag formiddag skal jeg holde et seminar om bønn, med vekt på den enkeltes personlige bønneliv. Det gleder jeg meg til. Jeg gleder meg også over at Det Norske Baptistsamfunn setter bønn på agendaen, og må vi arbeide for å få økt satsning på bønn i menighetene gjennom et eget bønnenettverk.

Gjennom flere år nå har jeg hatt gleden og privilegiet å undervise om bønn i en rekke menigheter og kirkesamfunn, og i egne samlinger for pastorer for flere kirkesamfunn. Det ønsker jeg å fortsette med i tiden fremover. Menigheter som ønsker å holde et slikt seminar, som gjerne kan legges til en lørdag og/eller søndag, kan ta kontakt med meg på denne adressen: bjornolav58@gmail.com

Om tiden strekker til vil bloggen bli oppdatert mens vi er vi er i Stavern. Vi setter kursen hjemover fredag kveld. Men om det ikke er mulig er jeg tilbake her lørdag med nye bloggartikler. Vær velsignet!

Ingen kommentarer: