torsdag, juli 05, 2018

Stavern neste

Når disse linjene skrives er det like før May Sissel og jeg setter oss i bilen for å kjøre til vakre Stavern og Fredtun folkehøgskole (bildet). Her skal vi delta på BLINK - Baptistenes sommerfest. I morgen, fredag, skal jeg delta i et seminar med Jorunn S. Djupvik fra Bibelleseringen med tema: Fellesskap med Gud. Det legges opp til en samtale mellom oss, ledet av Roger Dahl.

Vi gleder oss til å se mange gode venner igjen, og forhåpentligvis bli kjent med flere.

Stavern betyr veldig mye for meg. Hver gang vi er her må vi ut til Minnehallen over falne sjøfolk, og se den fantastisk flotte havutsikten derfra. Det er et av mine bønnesteder.

Jeg satser på at det blir mulighet til å blogge og oppdatere Facebook, men hvis ikke er vi tilbake her hjemme på lørdag. Ønsker alle en velsignet helg.

Ingen kommentarer: