lørdag, april 03, 2010

Bloggen har hatt 500.000 besøkende siden 2006

Endringene som ble gjort på bloggen denne uken førte til at telleapparatet for bloggen brøt sammen. Men frem til endringene ble foretatt har bloggen hatt utrolige 500.000 besøkende siden 2006.

Takk til alle som titter innom, og til alle som leser og som legger igjen en kommentar.

Bloggen fortsetter som før med både informasjons- og undervisningsartikler og nyheter fra inn- og utland. Noen av artiklene gir også uttrykk for egne meninger og refleksjoner. Tilbakemeldingene er mange. Ikke bare i form av kommentarer, men mest som eposter og telefoner. De fleste av tilbakemeldingene er positive. Nytt telleapparat er snart på plass, og det skal bli spennende å følge utviklingen av bloggen videre.

En annen blogg: http://www.martyrkirkensvenner.blogspot.com gir informasjon og bakgrunn om den lidende kirkes situasjon verden over. Jeg anbefaler at du tar deg en titt innom. Martyrkirkensvenner finner du også som egen Facebook side - det er bare å melde seg inn!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra! Måtte det bli mange, mange flere. Denne bloggen er så variert at mange flere vil ha glede av å lese den. Ole Anders

Anonym sa...

Jeg har anbefalt bloggen din til venner og kjente og synes det er kjempeflott du får så bra respons.
Gleder meg til dine nye artikkler.
Fortsatt god påske.
T.Leigre.

Anonym sa...

nå er det vel slik at det tellesystemet du benytter også teller dine egne besøk, men det visste du vel og har tatt med i betrakting selvfølgelig

Bjørn Olav sa...

Det vet jeg selvfølgelig, men jeg er ikke innom her flere hundre ganger om dagen.

Anonym sa...

Det er utrolig bra. Jeg har hatt mye velsignelse av bloggen og er innom den omtrent hver dag. Håper du vil få enda flere lesere framover.
Ønsker deg Guds rike velsignelse med bloggen videre.

Mvh.: Birgir

Bjørn Olav sa...

Takk Birgir. Du står i stormen, trofast mot Guds ord. Det er jeg glad for. Jeg ber stadig for deg og dine.