tirsdag, februar 23, 2016

Danset av glede foran president Obama

Så du henne i går? Der hun danset rundt USA's president og førstedame og frydet seg?

'Jeg trodde aldri jeg skulle leve så lenge at jeg kunne se en svart president. Jeg er så lykkelig! Jeg ber for deg hver eneste dag av mitt liv',
kunne 106 Virginia McLurin fortelle president Barak Obama, mens hun fortsatte å danse rundt presidentparet under hennes besøk i Det Hvite Hus.

Det var så gripende å se! Tenk på all urett som er begått mot den svarte befolkningen i USA. Ikke så rart at 106-åringen danset av glede. Hun var ikke anpusten en gang!

La oss huske formaningen i 1.Tim 2,1-3:

"Jeg formaner dere framfor alt til å bære fram bønn og påkallelse, forbønn og takk for alle mennesker. Be for konger og alle i ledende stillinger, så vi kan leve et stille og fredelig liv med gudsfrykt og verdighet i alt. Dette er godt og noe Gud, vår frelser, gleder seg over, han som vil at alle mennesker skal bli frelst og lære sannheten å kjenne."

Fikk du ikke sett Virginia danse? Du kan se innslaget fra Det Hvite Hus her:

https://www.youtube.com/watch?v=s_YZx5dTg0Y

Ingen kommentarer: