mandag, mai 30, 2016

Drømmer om å bli misjonær i Mongolia

Anfisa er nettopp ferdig med sine studier ved 'Skolen uten vegger' i Krasnojarsk Krai regionen i Sibir, Russland, drevet av russiske baptister. Hun har deltatt på flere kortere reiser til Mongolia for å hjelpe til med sommerbibelskoler der. Nå tenker hun på å reise ut som misjonær til Mongolia.

Den unge damen er nettopp ferdig med sine musikk-studier og underviser i musikk på en lokal skole med 200 studenter.

'Jeg benytter enhver anledning til å fortelle om barna om Jesus,' forteller Anfisa.

'Til jul inviterte jeg til et teselskap for alle mine studenter for å fortelle dem om julens egentlige mening. Flere av studentene mine er blitt karakterisert som såkalte 'vanskelige tilfeller' men de gjør det veldig bra i min klasse og vi har en god relasjon. Mange av dem har sagt at når de er ferdig utdannet så vil de fremdeles komme for å besøke meg og snakke om Gud, forteller Anfisa.

La oss be for den unge damen og hennes fremtid.

Ingen kommentarer: