fredag, november 04, 2016

Vær med å spre bibelundervisning

Flere har spurt om det finnes opptak av noe av den undervisningen jeg gir i mine møter og seminarer. Det er nå produsert to CD-mapper:

* Å leve for Guds ansikt i Gudsfrykt, ydmykhet og tilbedelse
* Vårt skjulte liv med Gud.

Begge cd-mappene inneholder 4 cd-plater hvor hver av dem inneholder ca en times undervisning.

Cd-mappen: "Vårt skjulte liv med Gud" inneholder følgende budskap: Behovet for åpenbaring. Lidelsessamfunnet med Kristus. Kristus vårt liv og Kalt til å velsigne.

Jeg tror mange vil ha glede av å få undervisning om disse temaene ut fra Guds ord , er prisen satt svært lav. Jeg selger dem for 100 pr cd-mappe + porto. Kanskje dette er en god julegaveide?

Skriv til meg, så sender jeg så mange cd-mapper du ønsker: bjornolav58@gmail.com

Foto: Benedicte Aashaug.

Ingen kommentarer: