onsdag, februar 17, 2021

Jeg har blitt kidnappet, torturert - men så kom Covid-19


Her kommer en liten oppdatering om min gode venn Canon Andrew White som fremdeles behandles for Covid-19 på sykehus. Jeg håper vi kan være mange som løfter ham fram for N>ådens trone her i Norge også. Vi trenger så sårt hans stemme

"Jeg har nylig fortalt historien om herlighetssonen i krigssonen. Det har vært en flott historie om Herrens majestet bokstavelig talt i krigssonen. Det jeg har sett i Covid sonen er smerte og herlighet som aldri før. Behandlingen min har vært grunnleggende nasal oksygenbehandling og-antibiotika, men forleden dag kom legene til meg med en stor avgjørelse hva angår livs- og dødsbeslutning, de ønsket at jeg skulle ta en beslutning om jeg ville at jeg skulle bli ventilert hvis normal pust stoppet. Som anestilege hadde jeg tatt avgjørelsen tidligere, mange ganger at visse pasienter ikke var for gjenoppliving. Når du tar avgjørelsen om deg selv, er den veldig annerledes. Samtidig er det veldig befriende å vite at alt i alt som hender er jeg i  den allmektige Herrens hender."

Ingen kommentarer: